Dank voor jouw deelname aan de Dag van het gedrag! Wij willen graag weten hoe je het congres hebt ervaren. Wie weet kunnen we met de resultaten van de evaluaties nog een verbeterslag maken. Alvast bedankt en hopelijk tot volgend jaar!
Deze evaluatie bestaat uit 6 vragen. Selecteer steeds het antwoord van jouw keuze. Je kunt ieder antwoord apart toelichten.
1. Welk rapportcijfer geef je de presentatie van hoogleraar Jan Willem Bolderdijk?* (10 = zeer goed, 1 = zeer slecht) 12345678910N.v.t.
Toelichting
2. Heb je in ronde 1 een sessie bijgewoond (11.45 – 12.45 uur)? NeeJa, namelijk:
Welke sessie heb je gevolgd? Maak een keuze.01 Effectief diversiteits- en inclusiebeleid: nieuw perspectief op draagvlak02 Introductie in de gedragsverandering03 Vlammen met gedragskennis: hoe je gedragsimpact maakt als je pas wordt ingevlogen als alles al vastligt?04 Hoe stimuleer je mensen om deel te nemen aan de bevolkingsonderzoeken?05 Geldzorgen op de werkvloer? Een concrete aanpak06 Is het echt nodig? Twijfels van ouders over het vaccineren van hun kinderen07 Are income-dependent fines fairer than traditional fines?08 De strategie van protest: Hoe activisten protestacties organiseren09 Toeslagenlab: beleidsideeën getest via simulatie10 Weerbaarheid voor crises: van onderzoek naar handelingsperspectief11 Datalekt: design thinking & gedragswetenschap in een gedragsinterventie12 C-frame: het belang van de sociale context voor het begrijpen van gedrag13 De invoeringstoets krijg vroegtijdig inzicht in de werking van een regeling in de praktijk
Welk rapportcijfer geef je de deelsessie in ronde 1?* (10 = zeer goed, 1 = zeer slecht) 12345678910
3. Heb je in ronde 2 een sessie bijgewoond (13.45 – 14.45 uur)? NeeJa, namelijk:
Welke sessie heb je gevolgd? Maak een keuze.01 Makkelijk is niet altijd beter: dilemma’s in beleid02 Praktijkervaringen met adviseren over doenlijker beleid03 Hoe stimuleer je mensen om zich voor te bereiden op een noodsituatie?04 Van betrokken doelgroep naar effectieve aanpak05 Persoonlijke betalingsregelingen bij Toeslagen: verschillende perspectieven06 Vroegtijdig getoetst beleid: lessen uit een warmtepompexperiment07 Gedragsturbulentie in de luchtvaart: inzichten uit het belevingsonderzoek naar ordeverstorende passagiers08 Misbruik uitwonendenbeurs tegengaan: controleren of voorkomen?09 Minder impulsaankopen, reclamevrije gemeenten en vier andere inspirerende pilots!10 Van theorie naar transitie: sociale kantelpunten in de praktijk11 Meer dan communicatie: zo pak je afvalgedrag duurzaam aan12 Van complexiteit naar effectief beleid13 Pitchsessie: Feedback? Ja, graag!
Welk rapportcijfer geef je de deelsessie in ronde 2?* (10 = zeer goed, 1 = zeer slecht) 12345678910
4. Heb je in ronde 3 een sessie bijgewoond (15.15 - 16.15 uur)? NeeJa, namelijk:
Welke sessie heb je gevolgd? Maak een keuze.01 Overheidsadviezen in de praktijk02 Gedrag als systeemkracht: van losse interventies naar organisatiebrede impact03 Doorbreek de beleidsreflex: ontwerpend werken als nieuwe routine04 Gedragsverandering in de weerbarstige beleidspraktijk: tegel eruit, groen erin05 Burgerbetrokkenheid bij de energietransitie vergroten door ‘joint action’06 De mens binnen het systeem: gedragsinzichten voor circulair beleid07 De kracht van de juiste vraag: financiële doelen en keuzebegeleiding08 Maatwerk in de praktijk; wat helpt en wat hindert?09 Pilot tools voor reboundeffecten in duurzaamheidsbeleid10 Ethiek in actie: gedragsbeïnvloeding met kompas11 Waarom mensen (niet) melden en wat wij daaraan (niet) kunnen doen12 Van reparatie naar preventie: het kantelpunt voor duurzame mobiliteit bij jongeren13 Complexe transformaties bij de Rijksoverheid: Het kan ook anders!
Welk rapportcijfer geef je de deelsessie in ronde 3?* (10 = zeer goed, 1 = zeer slecht) 12345678910
5. Welk rapportcijfer geef je ‘de Speld LIVE’ (16.15-17.00 uur)?* (10 = zeer goed, 1 = zeer slecht) 12345678910N.v.t.
6. Wat is jouw algemene oordeel over de Dag van het gedrag?* (10 = zeer goed, 1 = zeer slecht) 12345678910N.v.t.
Toelichting of tips voor volgend jaar?
Wat neem je mee uit de Dag van het gedrag?
Dank voor het invullen van de evaluatie. We willen ook graag iets meer weten over jou en hoe jij met gedragsinzichten bezig bent in de dagelijkse praktijk. Zou je hiervoor nog drie vragen willen beantwoorden?
Wat doe je? Ik werk voor de RijksoverheidIk werk voor een provincieIk werk voor een gemeenteIk werk in de wetenschap/ onderzoekIk werk voor een gedragsadviesbureauIk ben werkzaam voor een bedrijfIk ben student aan een gedragswetenschappelijke opleidingAnders, namelijk
Anders, namelijk
Je gaf aan dat je bij een rijksoverheidsorganisatie werkt. Waar precies? BeleidToezichtUitvoeringCommunicatieAnders, namelijk
Hoe ben je met gedragsinzichten bezig? Welke beschrijving dekt jouw dagelijkse praktijk het best? Ik ben een fulltime gedragsexpertHet toepassen van gedragsinzichten maakt onderdeel uit van mijn werkzaamhedenIk zie de meerwaarde van gedragsinzichten in voor mijn werkzaamheden en promoot dit intern binnen mijn organisatieIk vind gedragsinzichten interessant, maar doe er verder niet zo veel meeIk ben in mijn dagelijkse praktijk niet met gedragsinzichten bezigAnders, namelijk
Dank voor het invullen van de evaluatie!